آنچه را که بهترین درمان برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9 در بیماری های کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین درمان برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9 در بیماری کلیه چیست؟ سطح کراتینین بالا یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است، و آن را با بسیاری از مردم نگران است. سپس یک بار سطح کراتینین است تا 6.9 چه باید بیمار انجام دهید؟ درمان آن کاهش چیست؟

کراتینین 6.9 به معنای آنچه که در بیماری های کلیوی

در درمانگاه، پس از آن که کراتینین سطح تا 6.9 که به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی با آسیب متوسط کلیه است. به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. اگر این بیماری از کنترل خارج شود، ممکن است به ارومیه در یک زمان کوتاه سقوط و پس از آن مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

با کراتینین سطح بالا به 6.9 چه باید بیمار انجام

بیمار با کراتینین 6.9 آنها باید اقدامات در حال حاضر برای به تاخیر انداختن پیشرفت بیماری و یا جلوگیری از آن را از بدتر کنند.برنامه رژیم غذایی مناسب و عادت زندگی سالم چیزهایی هستند که مردم باید به. علاوه بر این، درمان مناسب است در بسیار مورد نیاز، آن را بازی میکند نکته کلیدی در کاهش سطح کراتینین بالا و درمان این بیماری است.

بهترین درمان برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9 در بیماری کلیه چیست؟

همانطور که به آن اشاره شد، بسیاری از مردم ممکن است دیالیز فکر می کنم. در واقع، برای افراد مبتلا به کراتینین 6.9، آنها باید آن را در حال حاضر نیست، برخی از درمان های دیگر است که می تواند به آنها کمک کند بهتر و طولانی تر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد. در میان آنها پزشکی میکرو چینی Osmotherapy زبده ترین موثر است، با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند خسارات بافت کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در چنین راهی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین برای درمان این بیماری است. با این بیماری به خوبی می رود، علائم مانند سطح کراتینین بالا ناشی از آن را با آن ناپدید خواهد شد.

اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری های کلیوی نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/3969.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، بیماری های کلیوی، بهترین درمان برای بیماری کلیوی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: